|
|
VCO – WiWiVol
Uitslag: 5-1
Setstanden: 25-10; 25-10; 25-12; 25-17
VC Outlaws: Passeurs Marc en Lindsay. Hoekaanvallers Tim, Christophe en Miralam. Midaanvallers Bert V, Samuel en Gudo. Allrounder Bert B(Passeur en hoekaanvaller).
De eerste set begon goed, we liepen snel uit tot 8-3 en toen al zag WiWiVol de bui hangen en vroegen ze een 1ste time – out. Het haalde weinig uit, mede door een sterke opslagdruk bij VCO kwam WiWiVol niet aan volleyballen toe. Bij VCO werd er aanvallend zeer sterk gespeeld door Christophe en Tim op den hoek en door Gudo en Samuel op de midden. Christophe speelde volgens mij 1 van zijn beste wedstrijden van het seizoen. Hierdoor vroeg WiWiVol hun 2de Time – Out op 18-7, maar ook deze hielp niks. We wonnen de set met 25-10.
Set 2 begon gelijk opgaand en WiWiVol stond zelf even op voorsprong 2-3, daarna kwamen wij terug voor tot 5-3 en kwam WiWiVol terug op voorspron 5-6. Wij gingen er terug over en kwamen tot op een 9-7 voorsprong. Toen vond Bert V dat zijn moment gekomen was en hij maakte een opslagreeksje van maar liefst 7 punten tot 16-10. WiWiVol had al geprobeerd om zijn reeks te breken met een Time – Out op 14-9, maar Bert ging door. De ballen die wel terug kwamen werden zorgvuldig door de aanvallers Miralam en Tim in de grond geboord bij de tegenstander. Na Bert V zijn opslagreeks wilde Tim niet onderdoen en hij serveerde uit tot 25-10. Miralam en Samuel werkte hier ook de teruggekomen ballen perfect af, doordat de ballen mooi bij Lindsay kwamen van Bert B en Bert V. Mooi volleyballend en geconcentreerd spelend VCO.
In set 3 ging het in het begin wel weer gelijk op tot 5-5. Toen liep VCO uit tot 10-5 waarop weer een Time – Out van WiWiVol volgde. Deze bracht niet veel bij aan hun spel en VCO bleef geconcentreerd tot T1 Marc het nodig vond nog wat wissels door te voeren. Bert B en Samuel maakte plaats voor Miralam en Bert V. We verloren geen punten meer en het werd 25-12.
In set 4 ging het vrij goed over en weer, maar bij een 15-9 voorsprong voor VCO nam WiWiVol alweer een Time – Out. Ondertussen was MC Johan ook toegekomen. VCO bleef na de time – out verder spelen zoals ervoor en we wonnen de set met 25-17.
Waarschijnlijk was WiWiVol ontstellend zwak, maar wij hebben ook wel sterk gespeeld. Goede recepties, goede passes en uitstekende aanvallen, gemengd met een sterke opslagdruk zijn het lekkere recept van deze overwinning.
Nog een dankwoordje voor supporters Kurre en Johan.
Ook voor de uitstekend fluitende arbiter.
Marc
VCO – Debo
Uitslag: 3-4
Setstanden: 16-25; 25-23; 25-19; 22-25
VC Outlaws: Passeurs Marc, Lindsay en Johan. Hoekaanvallers Tim, Bert B en Miralam. Midaanvallers Joris, Bert V, Samuel en Gudo.
De match tussen de nummers 1 en 2 van de 3de reeks. Ik denk dat iedereen vooraf erover akkoord was dat het op 4-3 ging eindigen. Alleen was de vraag voor wie? We waren met 10 spelers sterk gewapend voor de strijd, maar met 10 zijn heeft ook nadelen. Sommigen zitten meer op de bank dan hen lief is. Later in dit verslag zien we dat met 10 zijn ook voordelen heeft.
De eerste set hebben we eigenlijk nooit in de wedstrijd gezeten. We hebben bijna altijd 3 a 4 punten achter gestaan. Op een gegeven moment zijn we terug gekomen tot op 2 punten, 17-15 voor Debo. Omdat we toen veel geroepen hebben en onszelf oppepte had de tegenstander toch schrik gekregen en vroegen ze met een 2 puntenkloof voorsprong zelf een time-out.
Het resulteerde want ze walst over ons tot 20-15. Toen achtte de technische staf van VCO het tijd voor een time-out. Onze Time-out resulteerde echter niet en het werd 25-16 voor Debo. Het was een frustrerende set waarin ikzelf onder andere vooral de fouten zag die de scheidsrechter floot tegen ons.
Tussen set 1 en 2 en later ook tussen de andere sets was onze “goeie vriend” van Debo uitdagend aan het pompen. Helemaal alleen op het veld. We hadden echter geen tijd ons hierin druk te maken en luisterde naar een donderpreek, gevolgd door peptalk van T2 Samuel.
In set 2 vochten we onszelf terug in de match. Het ging gelijk op. Ondertussen werd er door Debo aan het net veel woorden gewisseld naar ons toe. Geen echt vriendelijke woorden, ook van spelers waarvan je het niet verwacht(oudere spelers).
Toen Debo terug kwam tot 23-21 greep de technische staf in door Joris en Tim het veld in te sturen, respectievelijk voor Gudo en Johan.
VCO hield het beste voor op het laatste toen Debo terug kwam tot 24-23 pakte Lindsay uit met een geweldig setpunt, ze dropte de 2de bal mooi achterwaarts in het open gat. Set binnen. De manier waarop dit punt gemaakt werd maakte mij als coach zeer trots.
In set 3 geloofde we er helemaal in, we hebben heel de set voor gestaan, dit leidde tot grote frustraties bij Debo, die niet stopte met mekkeren aan het net. Er zullen waarschijnlijk ook wel dingen terug gezegd zijn, maar echt sportief kan je dit niet noemen.
We speelde mooi en bij een 13-10 voorsprong voor ons vroeg de tegenstand om hun eerste time-out. Dit leverde niet veel resultaat op, want op 17-13 deden ze hetzelfde. Ook deze 2de time-out resulteerde niet in het gewenste resultaat en we wonnen de set met 25-19.
Voor set 4 wist iedereen wat er op het spel stond. We moesten de set winnen om de match te winnen. Dit zorgde bij beide ploegen voor spanning.
We begonnen goed en bouwde snel een voorsprong uit van 6-3. Hierdoor raakte de potjes aan de overkant gloeiend heet en stonden ze op het overkookpunt.
De set ging echter gelijk op en iedereen knokte ervoor. Toen ergens middenin de set VCO 3 punten achter stond en Bert B “onze pompende vriend” afblokte, kwamen wij terug tot op 2 punten. Dit was blijkbaar het moment voor “onze vriend” om aan het net nog wat uit te dagen. Hij ging letterlijk met zijn 2 vingers door het net wat uitdagen. Hierop reageerde Bert B door zijn neus te willen aantikken, maar hij raakte zijn gezicht in plaats van zijn neus. Dit was genoeg voor “onze vriend” om onder het net te komen en aan onze kant van het net wat te komen roepen.
In de schermutselingen die hierop volgde vond ik dat je duidelijk het verschil zag tussen een ploeg die als team goed aan elkaar hangt en een ploeg die enkele individuen hun gedrag beu is.
Bij VCO zijn er bij 2 a 3 mensen echt potjes overgekookt toen, maar de rest van de ploeg(het voordeel van met 10 man te zijn) zorgde er ten alle kosten wel voor dat we ze kalm hielden en weg van de tegenstander. Terwijl bij Debo enkele spelers zich niet moeide in de gebeurtenissen en anderen in plaats van de heethoofden weg te trekken van onze helft van het veld, mee op onze kant kwamen staan en het gezever nog aan moedigde. Er zijn toen veel dingen geroepen, aan beide kanten en er zijn dingen gesneuveld zoals een truitje en enkele schaafwonden.
Toen na enkele minuten later de match terug hervat werd, was het moeilijk zich op de match te concentreren en verloren we de set met 25-22 en dus ook de match.
Ook na de match werden nog dingen door geroepen, gescholden, getrokken en geduwd.
Ook nadat de scheidsrechter al weg was.
Wat me bij de scheidsrechter brengt. Ik denk dat elke andere scheidsrechter de match had afgeblazen en ons alle twee 0 punten had gegeven. Of op ten minste enkele spelers geel had gegeven, alhoewel sommige rood verdiende in mijn ogen.
Dit zijn dingen die op dit niveau eigenlijk niet zouden mogen voor komen.
Er zijn natuurlijk enkele dingen die dit veroorzaakt hebben: provocatie aan het net, foutjes van de arbiter, enkele mensen die meer dan ze wensen op de bank zaten doordat we met 10 waren, de spanning van het duel 1 tegen 2, geprovoceerd pompgedrag.
Marc
VCO – Giardino
Uitslag: 4-3
Setstanden: 25-10; 19-25; 18-25; 25-22
VC Outlaws: Passeurs Marc, Lindsay en Johan. Hoekaanvallers Gudo, Christophe en Miralam. Midaanvallers Joris, Samuel en Bert V.
De eerste set ging eigenlijk vrij simpel. VCO speelde goed volleybal en won mede door opslagdruk met 25-10 de eerste set.
In de 2de set maakte Lindsay haar comeback na blessureleed en gingen we van start zoals de eerste, we stonden mede door een sterke opslagreeks van Johan vrij snel 6-3 voor. Toen ontstond er nonchalance in het spel bij VCO en kon er niet meer afgewerkt worden. Zo lieten wij Giardino terug komen en over ons gaan tot T1 het tijd vond voor de eerste time-out bij een 7-12 achterstand. Maar het beterde niet, het werd snel 10-19. Na een tweede Time-out ging het even beter en kwamen we tot 17-21. Maar we verloren de set toch nog met 19-25. Een harde dobber in een ondertussen leeggelopen en doodse Witte Molen. Het typeerde meteen ook het afwezige enthousiasme van de ploeg.
In set 3 ging het lange tijd gelijk op, maar kwamen we toch enkele punten te kort op het einde en verloren we met 18-25. Extra minpuntje tijdens set 3: Lindsay viel terug uit, deze keer met een elleboogblessure.
Voor set 4 wisten we wat we moesten doen. Door onze grote overwinning in set 1 hadden we met een overwinning in set 4 genoeg om 4 punten te pakken. We vochten voor de bal, haalde langere rally’s binnen en wonnen de set met 25-22.
We haalde hetzelfde resultaat dan onze eerste match tegen Giardino. Alleen speelde we veel minder geconcentreerd en was het niveau dat de ploeg haalde te laag. Maar zoals Bert V na de match zei: “Ploegen die slechte matchen ook winnen, worden kampioen”.
We zullen zien, maar hiervoor moeten we volgende week wel beter spelen tegen Debo, dat toch nog altijd 2de staat.
Marc
VCO – Skorrymorry
Uitslag: 5-2
Setstanden: 25-21; 25-12; 25-14; 25-14
VC Outlaws: Passeurs Marc en Johan. Hoekaanvallers Tim en Miralam. Midaanvallers Joris en Gudo. Allrounders Bert B(Pass en Hoek).
De eerste set was gelijk opgaand. Skorrymorry begon met 2 punten voor, wegens 2 dames en dat is altijd een kloof die gedicht moet worden. Maar VCO speelde goed georganiseerd en won de set met 25-22.
In de 2de set ging het nog beter. Waarschijnlijk door de Mentale steun die vanop de bank richting VCO – veldploeg werd geschreeuwd door MC Johan. Enkele mooie recepties, passes en aanvallen volgde en een opslagreeks van Marc zorgde voor een snelle 25-12 in het voordeel van VCO.
In set 3 kwamen we moeilijk op gang en bleef het verschil tussen de twee ploegen op twee punten steken. Tot Samuel op het toneel verscheen als toeschouwer. De ploeg kreeg hier blijkbaar vleugels door en we liepen uit en wonnen de set met 25-14.
In set 4 was er bij Skorrymorry de fut wat uit en slopen er veel individuele fouten in hun spel. VCO profiteerde, mede door goede opslagreeksen van onder andere Bert B en Miralam. We wonnen de set wederom met 25-14 en we hadden dus weer 5 punten op zak.
Marc
VCO – Retouchken
Uitslag: 5-3
Setstanden: 25-23; 25-21; 25-12; 25-22
VC Outlaws: Passeurs Marc en Johan. Hoekaanvallers Christophe en Miralam. Midaanvallers Joris en Gudo. Allrounders Bert B(Pass en Hoek) en Samuel (Pass en Mid).
Voor de match een dikke chapeau voor Bert B en Samuel die MC Johan de hele dag met zijn verhuis geholpen hebben.
Een echt gevoel van teamgeest.
Nog eens extra chapeau dat deze 2 nog de energie hadden om te komen volleyballen ’s avonds.
Set 1 ging ondanks het feit dat Bert B en Samuel wel op tijd op de match geraakte na een dag hard werken, zonder MC Johan die waarschijnlijk de leeftijd meer begint te voelen en meer tijd nodig heeft om te recupereren van een zware verhuis, van start.
We wisten dat Retouchken van een ander kaliber was dan het bavo van vorige week. Maar we waren goed gewapend en hadden heel veel zelfvertrouwen en geloof in eigen kunnen. Na een zwaar bevochten set, konden we deze al winnend afsluiten. 25-23.
In de 2de set werd MC Johan in de ploeg gedropt ten koste van Marc en kwam Gudo in de plaats van Christophe. Hierdoor kwamen er aanvallend enkele verschuivingen qua positiespel. Dit werd zeer goed opgevangen. Er moest alweer stevig geknokt worden om deze set goed te beëindigen. Dit lukte en de set ging naar VCO met 25-21.
In set 3 ging Miralam en Joris een set naar de kant en kwamen Christophe en Marc terug in de ploeg.
Wat er in die 3de set qua verdedigend, tactisch, positioneel volleybal getoond is door VCO was zeer mooi om zien. Het leidde regelmatig tot paniek bij de aanvallers van de tegenpartij. VCO won deze set met 25-12.
In set 4 was het geloof om de 5 punten te pakken tegen deze zeer solide tegenstander groot. We gingen door met Miralam en Joris terug op het veld en zonder Bert B en Samuel. Het veranderde niet veel aan het spelbeeld. We speelde goed en wonnen de set met 25-22.
Marc
VCO – Bavo
Uitslag: 5-1
Setstanden: 25-9; 25-8; 25-12; 25-7
VC Outlaws: Passeurs Marc en Samuel. Hoekaanvallers Gudo en Miralam. Midaanvallers Joris en Bert V.
We begonnen de match met veel zelfvertrouwen na de knappe 2de plaats op het tornooi in Merksem, waar we niet alleen 2de eindigde, maar ook echt goed volleybal gespeeld hebben.
Set 1 ging ondanks 2 Time Outs van Bavo vrij simpel naar VCO.
We speelden geconcentreerd, pakte goede recepties, waardoor de passing goed kwam en waardoor er enkele mooie aanvallen tot stand kwamen.
Er werd een hoge opslagdruk gecreëerd waardoor er soms te weinig ballen terug naar onze kant kwamen.
Het werd 25-9.
In de 2de set werd er door coaches Samuel en Marc gewaarschuwd om de concentratie niet te verliezen. Hetgeen in het verleden wel al eens gebeurde als we tegen makkelijkere tegenstanders speelden. Maar de concentratie verslapte niet en we wonnen na een leuke set met 25-8.
Vóór aanvang van de derde set werd nogmaals gehamerd op de concentratie. We amuseerde ons in set 3 en speelden allemaal ontspannen en zonder stress. Dit deed voor sommigen wonderen en ze pakten uit met mooi volleybal.
Set 3 eindigde op 25-12.
In set 4 gingen we op hetzelfde elan verder en we wonnen ook deze set makkelijk met 25-7.
Zo eindigde de match na 50 minuten al met winst voor VCO.
We onthouden uit deze match zeker dat we niets lieten liggen vandaag en dat we 4 sets geconcentreerd bleven.
Verder dat we ondanks het feit dat er niet veel ballen terug kwamen naar onze kant, dat we wel telkens in drie tijden speelden en zeer verzorgd volleybal brachten.
We hebben ons ondanks het feit dat het allemaal te gemakkelijk ging goed geamuseerd en veel gelachen en dat blijft toch het belangrijkste.
Dat en dat het een faire match was.
Marc(die MC Johan vervangt wegens niet aanwezig)
VC Outlaws – Wase Wind: 3-4
Setstanden: 25-21; 25-23; 18-25; 23-25
VC Outlaws: Passeurs Samuel, Lindsay en Marc. Midaanvallers Joris, Gudo en Bert V. Hoekaanvallers Miralam, en Christophe. Coach: Johan
Wase Wind kwam tamelijk sterk voor de dag en daar had VCO het redelijk lastig mee. We liepen achter de feiten aan en een Time-Out drong zich dan ook op (11-15). Daarin werd orde op zaken gesteld en VCO vond zijn vertrouwde spel min of meer terug. Wase Wind werd in fout gedwongen en na een spannende strijd werd set 1 in ons voordeel beslecht. 25-21
Met Marc en Lindsay als vertrouwde passeurs binnen de lijnen verliepen de aanvalsgolven bij VCO als een geoliede machine. Joris pakte een paar keer flink uit. Helaas werd achterin de verdediging een paar keer te veel verwaarloosd waardoor Wase Wind na een vroege kloof (14-9) toch weer kon terugkomen (17-16). Uiteindelijk was het nog alle hens aan dek om ook de 2de set naar ons toe te trekken: 25-23
Wase Wind puurde kracht uit de stevige remonte in het tweede bedrijf en ging vol ten aanval in het derde. VCO wist hierop geen antwoord en klungelde zich doorheen de wedstrijd. Zelfs een Time-Out (9-16) bracht geen soelaas en coach Johan zag hoe zijn team roemloos ten onder ging tegen een swingende tegenstander. 18-25
De slotset moest gewonnen worden om een eerste verlies af te wenden. Helaas rook Wase Wind bloed en zag het zijn kans schoon om de leider in de competitie zijn eerste nederlaag aan te smeren. Ze maakten goed gebruik van de zeer betwistbare en onbegrijpelijke beslissingen van de ref die The Outlaws uit hun lood sloegen. De man was echter onwrikbaar en op beslissende momenten nam hij zijn verantwoordelijkheid niet. De zege glipte zo VCO alsnog uit handen. 23-25
Accident de parcours. Maar ’t is nog niet gedaan.
MC Johan
WiWivol – VC Outlaws: 2-5
Setstanden: 15-25; 18-25; 20-25; 16-25
VC Outlaws: Passeurs Johan, Marc & Bert B. Midaanvallers Joris, Samuel & Joris. Hoekaanvallers Gudo, Miralam & Christophe.
Met 9 spelers een drukke bezetting. Lindsay gaf weer present voor de vocale steun en met 3 bankzitters had dat deze keer wel heel veel succes.
WiWivol is een zwakke ploeg en VCO heeft zich deze keer niet laten vangen om het spel van de tegenstrever over te nemen. Toch werden er nog te veel kansen niet benut. Maar dat willen we dan toch eerder naar het roteren toeschrijven.
Opmerkelijk: De wonderbaarlijke genezing van Joris en het goede spel dat erbij kwam. Er werd lachwekkend gezegd dat hij zich eens meer moet blesseren.
Verder valt over deze wedstrijd echt weinig te vertellen. De punten die zij maakten kwamen er door onze foutenlast. Daar wordt aan gewerkt. (cfr. Tornooi Witte Merel Merksem)
Maar we zijn op geen enkel moment echt in moeilijkheden gekomen. Ook al omdat we mentaal veel verder staan dan die gasten van WiWivol. Dat was heel duidelijk te merken.
Doe zo verder. We zijn op goede weg.
MC Johan
VC Outlaws – Debo: 4-3
Setstanden: 25-23; 23-25; 25-19; 25-16
VC Outlaws: Passeurs Johan en Marc. Midaanvallers Joris en Bert V. Hoekaanvallers Miralam en Gudo. En All-Rounders Samuel en Bert B.
Onder leiding van de geblesseerde Lindsay de taak als gelegenheidscoach hoorbaar ter harte nam, trokken The Outlaws ten strijde in de topper van reeks 3. De fel gemotiveerde Johan, die na maandenlang blessureleed en revalidatie van de dokters eindelijk groen licht kreeg, nam zijn ploegmakkers op sleeptouw in een felbevochten maar dikverdiende winst in de openingsset. Van bij de start nam VCO het heft in handen en toonde waartoe het in staat was. Ondanks het minieme verschil tussen beide ploegen bleek VCO zowel op mentaal als op fysisch vlak de sterkste ploeg te zijn. Een hele eerste set bleef VCO 2 punten vooruit lopen: 25-23
Ook de tweede set was er één van hoogstaand niveau aan beide kanten met lange rally’s, stevige blocks, onwaarschijnlijke reddingen en bij momenten oogstrelend volleybal. Wederom nam VCO een voorsprong maar deze keer kon het deze niet verzilveren. De bordjes wezen dan weer in het voordeel van VCO, dan weer woog de stand door voor Debo. Bert V. kwam toeristisch de sporthal binnengewandeld en dacht even naar mooi volleybal te kijken tot hij werd aangemoedigd door T2 Samuel om zich toch te gaan omkleden. Net op tijd want Joris viel uit met een rugblessure. Johan zat door de 2 zware sets door de beste krachten heen en het viel ook niet te verwonderen dat net hij mistastte op setbal: 23-25
Set 3 begon met weer een verschroeiend VCO. Debo vond zichzelf op voorhand de te kloppen ploeg en dat werkte blijkbaar zeer motiverend. Hoewel de opponent aanvankelijk nog taai bleek en zich vastbeet in de VCO-enkels was een Time-Out bij 19-18 en een korte maar krachtige oppepbeurt van de MC voldoende om VCO een kloof te laten slaan. 25-19
Debo wist niet goed wat hen overkomen was in die 3de set. Miralam, verdienstelijk moegestreden werd aan de kant gelaten en de ploeg werd een beetje herschikt. Johan speelde onder adrenaline dan toch een 3de set. Samuel kwam postvatten in het midden waar Joris eerder uitgevallen was. De pijn belette hem echter niet om samen met Lindsay voor vocale ondersteuning te zorgen. Onder die bemoedigende gezangen kwamen de blauwen alweer snel op voorsprong. En dan achtte Gudo Kanon het tijd voor een reeks (5-3 naar 13-3). Even wankelde VCO nog maar een Time-Out op het juiste moment en de sussende woorden van Lindsay (daar was niets aan toe te voegen) brachten Debo de genadeslag toe. 25-16
De onoverwinnelijke was overwonnen.
De eerste plaats is voor VCO!
Proficiat!
MC Johan
VC Outlaws – Giardino: 4-3
Setstanden: 25-21; 24-25; 25-20; 23-25
VC Outlaws: Passeurs Marc en Bert B. Hoekaanvallers Gudo en Miralam; Midaanvallers Joris en Bert V. Coach: Johan.
Slechts 6 spelers op het blad maakten het T1 Marc makkelijk in de keuze voor de opstellingen. Anderzijds zou blijken dat wisselspelers vermoeide armen en benen op cruciale momenten vervangen wel eens heel welkom is.
Gudo begon meteen heel sterk aan de eerste partij van het nieuwe jaar. Met zijn reeks (6-1) zette hij Giardino op achtervolgen. De Time-Out die Giardino vroeg (9-2) bleek geen maat voor niets. Wat een eenvoudige winst moest (17-12) werd via onvoorstelbare missers (18-14) en uiteraard de nodige Time-Outs langs beide zijden (20-20 & 23-21) een felbevochten setwinst. 25-21
Te veel overbodige energie verloren in een schijnbaar makke eerste set. De tweede was Giardino weg (3-10) zonder VCO er enig besef van had. De 2de Time-Out (13-19) kwam niets te vroeg en nadat Miralam eindelijk eens uitpakte gingen beide ploegen nek aan nek (22-22) op zoek naar setwinst. Die bleek uiteindelijk (verdiend) naar Giardino te gaan: 24-25
De eerste wedstrijd van 2011 leek wel een kopie van de laatste van 2010. Net als tegen Skorrymorry was het in de derde set tegen Giardino alle hens aan dek. Topvolley was er niet te zien. Werkvolleybal daarentegen wel. Er werd gelopen, gesaved, gevloekt, gemist, gemord. VCO werd ervoor beloond. Time-Out (16-15): Een donderpreek (alweer) wiste al het slechte van het leien bord en plots werd er wel volley tussen de lijnen getoverd. Giardino had er geen antwoord op: 25-20
Toch bleek de peptalk geen langdurig effect te hebben. Of de weerbaarheid bij Giardino lag ook opmerkzaam hoog. Alweer dat déjà-vû gevoel.
In een zeer gelijkopgaande slotset kon VCO geen vuist maken. De tussenstanden zeggen genoeg:
9-6; 12-12; 14-16; 22-22; 22-23; 22-24.
Onze 6 moedige strijders hebben gegeven wat ze konden. Maar zoals eerder aangegeven is het aangewezen om eens te kunnen wissel in dergelijk slopende wedstrijden. De laatste misser was daar een tekenend beeld van: 23-25
MC Johan
|
|