|
|
Verslag VC Outlaws –Retouchken op 9/02/10:
Setstanden: 25-11, 25-16, 25-21, 25-11
Setten: 4-0
Punten: 5-2
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Miralam, Willem, Kristof S., Johan, Gudo, Stijn, Samuel.
- Allereerst moet ik vermelden dat de tegenstander slechts met 4 personen aanwezig was. Maar dit is niet altijd een voordeel zoals in het verleden al gebleken is. En zoals iedereen weet heb je tegen vier man meer te verliezen dan te winnen.
- De eerste, tweede en vierde set werden redelijk vlot gewonnen. Al liep het niet altijd even vlot. De derde set hebben we onze weerbaarheid getoond en een achterstand van zes punten toch nog weten om te zetten in setwinst.
- De tweede vijfpunter op rij, laat ons hopen dat er nog veel mogen volgen.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Samuel.
Verslag VC Outlaws – WiWiVol op 02/02/10:
Setstanden: 25-9, 25-18, 25-16, 25-15
Setten: 4-0
Punten: 5-2
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Miralam, Stijn, Bert B, Johan, Gudo, Willem, Lindsay en Samuel. Met Marc als coach.
- We vieren vandaag het debuut van Gudo en de comeback van Willem met een overwinning.
- In deze match werd de eerste set al vlug duidelijk dat we de betere ploeg waren, maar dit keer hebben we ons niet uit onze concentratie laten brengen en hebben we geen set weggegeven en dus de 5 punten gepakt.
- Ondanks het pingpong volleybal van de tegenstander hebben we altijd geprobeerd in 3 tijden te spelen en is dit over het algemeen gezien veel gelukt.
- Proficiat.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
Verslag VC Outlaws – Bavo op 26/01/10:
Setstanden: 22-25, 25-24, 18-25, 13-25
Setten: 1-3
Punten: 3-4
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Samuel, Marc, Bert B, Bert V, Johan, Stijn, Miralam en Joris.
- Wat 1 speler extra kan doen!!!
- Bavo had 1 nieuwe speler en ze doen ons pijn, het leven is hard, het spel word harder gespeeld, het seizoen is nog lang, maar we moeten blijven vechten.
- Te beginnen volgende week tegen WiWiVol, het WiWiVol van Johan. Hij zal extra gemotiveerd zijn, ik hoop al de andere aanwezigen ook.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
Verslag VC Outlaws – Skorrymorry op 18/01/10:
Setstanden: 25-20, 25-11, 25-18, 22-25
Setten: 3-1
Punten: 4-2
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Miralam, Samuel, Marc, Kristof, Bert V, Christophe, Johan, Lindsay, Joris en Bert B.
- We winnen de match, maar we verkleinen de kans op de titel vandaag.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
Verslag VC Outlaws – Amavoc op 04/01/10:
Setstanden: 21-25, 25-24, 17-25, 17-19(23-25)
Setten: 1-3
Punten: 3-4
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Kristof, Miralam, Joris, Bert V, Bert B, Samuel en Marc.
- Onze eerste match van het seizoen werd geen succes. We verloren met 3-4 na een zwaar bevochte, maar faire match. Maar Amavoc blijft ons zwarte beest.
- Wij kwamen met een oncomplete ploeg aan de start, terwijl Amavoc blijkbaar enkele nieuwe, jonge spelers heeft binnengehaald tijdens de winterstop.
- We speelde met momenten goed volleybal, maar de beslissende momenten ging het altijd mis.
- Desondanks was er toch hoop, we pakte de broodnodige set, waardoor het verschil in punten tot 1 punt beperkt bleef. Al de matchen in onze reeks eindigde trouwens op 4-3, dus we blijven voorlopig allemaal in elkaars buurt.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
Setstanden: 25-7, 25-7, 25-8, 25-15
Setten: 4-0
Punten: 5-1
Matchverslag:
Aanwezig op de match waren: Kristof, Miralam, Stijn, Joris, Lindsay, Christophe Bert V, Bert B en Marc.
Setstanden: 25-7, 25-7, 25-8, 25-15
Setten: 4-0
Punten: 5-1
Matchverslag:
Aanwezig op de match waren: Kristof, Miralam, Stijn, Joris, Lindsay, Christophe Bert V, Bert B en Marc.
Onze eerste 5 punten zijn binnen.
Een ploeg die TE zwak is voor deze competitie. De 15 punten die ze in de laatste set halen was puur door concentratieverlies en het idee dat we ze punten mochten geven want dat we toch wonnen.
Een manier om op opstelling te trainen, maar een wedstrijd zou ik dit niet noemen.
Ik denk dat er niemand zich echt geamuseerd heeft, want de opslaggever kan 12 punten maken zonder dat de bal er terug over komt.
SAAI dus.
Toch proficiat met de eerste 5 punter.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
Setstanden: 19-25, 16-25, 18-25, 14-25
Setten: 0-4
Punten: 2-5
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Miralam, Joris, Johan, Jonas, Lindsay, Bert V, Bert B, Samuel en Marc.
- Onze eerste match waar we geen 3 punten halen is gespeeld. Jokri is op deze moment van de competitie voor ons een maatje te groot. Na Nieuwjaar moeten we hen aan kunnen.
- Positiespel zit er wel al vrij goed ingebakken. Alleen moet de uitvoering beter, in alle opzichten, betere receptie, betere passes en betere afwerking.
- Jokri is een ploeg waar we nogal wat mensen kennen; sportieve, toffe mensen. Nadien hebben we dan ook nog wat gebabbeld. Ze vonden ons systeem sterker dan hetgeen van vorig jaar en ze vonden ook dat we al vrij goed op elkaar ingespeeld waren. Maar ze zeiden ook dat als ze achterkwamen ze zich geen zorgen moesten maken want dat we altijd een terugvalletje hebben. Het is wel erg dat de tegenstander dit ook al weet. Ondanks het feit dat we vorig seizoen van Jokri gewonnen hebben.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
Setstanden: 21-25, 25-18, 25-17, 23-17(25-19)
Setten: 3-1
Punten: 4-3
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Miralam, Joris, Johan, Christophe, Bert V, Bert B, Samuel.
- Het belangrijkste nieuws is dat we onze eerste zege van het seizoen hebben behaald.
- De eerste set hebben we verloren, dat lag vooral aan het feit dat we allemaal iets te veel kleine fouten maakten.
- De volgende setten hebben we gewonnen doordat we minder fouten maakten, en meer onze tegenstander tot de fouten dwongen.
- Misschien is dit wel de start van een zegereeks…
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Samuel.
Setstanden: 25-21, 21-25, 15-25, 21-14(25-18)
Setten: 2-2
Punten: 3-4
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Miralam, Joris, Johan, Stijn, Christophe, Bert V, Bert B, Samuel en Marc.
- De inzet was er vandaag wel, maar er waren zoveel fouten in ons spel.
- Set 1 winnen we, maar we stonden wel 13-23 voor, dan verliezen we 7 punten op rij. Dat is erg.
- De 3de set was moeilijk, niet slecht, alleen veel fouten.
- De 4de winnen we op enthousiasme, maar het was spijtig dat de tijd op was, want ik weet niet of we die nog konden winnen met 25-14, want dan hadden we de match nog gewonnen.
- Spijtig, maar helaas, de 1ste winst word weer een week uitgesteld.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
Setstanden: 19-25, 17-25, 25-23, 19-25
Setten: 1-3
Punten: 3-4
Matchverslag:
- Aanwezig op de match waren: Kristof, Miralam, Joris, Johan, Bert V, Bert B, Samuel en Marc.
- Ik wil vooreerst de spelers bedanken voor hun positieve reactie na het debacle van vorige week. Soms kan een training in de week niet alleen fysiek beterschap brengen, maar ook psychisch de knop bij sommigen om draaien.
- Ik zag veel inzet, motivatie, sfeer, elkaar oppeppen, voor elke bal gaan. Dit resulteerde er ook in dat we geen 7 punten na elkaar tegen kregen of dergelijke situaties.
- Een dikke proficiat hiervoor.
- De match zelf was vrij evenwichtig, we gingen altijd goed mee en haalde 1 set binnen.
- Het enige dat een donkere schaduw over al dit goede trok was dat Kristof Straetman de 1ste set geblesseerd uit viel. Hij is naar Spoed gegaan en daar stelde ze vast dat zijn laterale banden kniebanden geraakt zijn. Hij moet ook nog enkele dagen afwachten om te bekijken of zijn Miniscus ook geraakt is of niet. Hij zal in elk geval weken aan de kant moeten blijven. We wensen Kristof via deze weg veel beterschap en sterkte. We hopen op een spoedig herstel, maar te vroeg herbeginnen is natuurlijk nooit aan te raden.
Iedereen die wil, mag reageren op dit verslag.
Marc.
|
|